Her şeyi az çok elimden geldiğince aldım fakat bu emzirme atleti çok kullanışlı bir şey mi emin değilim ve fiyatları gerçekten çok çok pahalı bugün çarşıya indim sordum 70 75 TL dediler internete bakıyorum 60 65 civarı yani bilemiyorum çok fazla geliyor bana bir atlet için bu kadar parayı vermek acaba içi pedli normal atletler oluyor ya onlardan alsam iş görmez mi yani ben öyle çok fazla dışarı çıkan birisi değilim yani hep ev içindeyim o yüzden dışarda emzirmek gibi bir problemim yok almasam içi sütyen şeklinde olan atletler var ya onlardan alsam olmaz mı acaba tecrübeli anneler yazarsa sevinirim..Biraz fazla pahalı gibi geldi para vermek istemedim açıkçası