Sultan3455 40+3 de doğum yaptım. Ve kesinlikle anlaşılmayacak sancılar değil. Herkesin farklıdır ama benim adet sancısı gibi başladı belden vurdu kuyruk sokumunda şiddetlendi. Kabız olmuş gibi düşünün orda bir baskı oldu ne kasik ağrısı ne karın tamamen ordan geldi sancılar.