suadeeee 36+0da 2900 demişti doktorum . Ama sorun yapacak birsey yok korkmayın. İlk gebeligimde 2 hafta geriden geliyordu. 38+1de 2850 gram doğdu. Gayet saglikliydi. Kiloyu çok sik8nti yapmayın. 2500 ve üzeri doğan her çocuk gayet iyidir. Haftada en az bu aralar 200 gram alıyorlar zaten.