Denizaras Kızlar doktorumuz 36. Haftada bebeğin suyunun fazla olduğunu söyledi ve böbreklerle alakalı olabilceğini ve perinatoloji bölümüne sevk etti sizlerde bu durumu yaşayan var mı ? Bebeğimizin böbrek çapı 5 mm