Sumeyyeee Son haftalarınız nasıl geçiyor? Bizim inşALLAH 30ekimde doğum tarihimiz fakat bebek hala dönmediği için nasıl olacak bilmiyoruz belki sezeryan belki ….boşluğu bende bilmiyorum
Esenburhan123 Sumeyyeee benimde 38+1 oldu bası dönül ama kanala girmemiş perşembe tekrar gidicem doktor en fazla pazartesiye kadar beklerim dedi kilosuda fazla
birmavihikayesi Sumeyyeee benim de bat 30 Ekim ben Instagram’da Melike yoga diye bir sayfa var onun yaptıklarını uyguladım 3 gün içinde döndü bebeğim Ama kanala girmiş mi bilmiyorum doktorum birşey demedi 35 haftalıkken sadece döndüğünü söyledi
DDG Sumeyyeee yalnız değilmişim :) benim de 30 ekim ama dönmeye hiç niyeti yok, kafası 20li haftalardan beri hep sol kaburgamım altında. Artık doktor da çok zor bundan sonra dönmesi dedi, 21 ekime ne olur ne olmaz sezaryen tarihi aldık.
Sumeyyeee birmavihikayesi bende biliyorum o dediğiniz sayfayı ama biraz korkuyorum o hareketi yapmaya🤦🏻
Sumeyyeee DDG Burda (almanya) bebek dönmediyse hastaneye gidip kontrol ediliyor eğer uygunsa döndürme işlemi yapılıyor suyu yeterli ve dönme yeri varsa banada öyle yapıcak doktor ilk doğumum normal olduğu için buda normal olsun diyor döndürmeyi deniycek bakalım hayırlısı