Sali günü suni sanci ile yatisim basladi. Saat 10da cok iyidim oo bu agrilari cekerim yaparim ben dedim
kendi kendime 😅 ilerleyen zamanda sancilar arttikca korkmaya basladim 😣
Saat 1 gibi artik dogum katini inletiyordum 😂😂 daynamaz hale geldim. Doktorum ara ara gidip geliyordu yanima az kaldi 7cm acilman var dayan sen yaparsin pes etme gibi seyler söylüyordu bana tabi ben onlari duymuyordum bile 😂 ebe sürekli motive etmeye calisiyordu ama nafile. Kötü olan da yanima kimseyi almadilar ne esimi ne annemi o sancilari tek basima cekmek zorunda kaldim belki biri yanimda olsaydi yine vazgecmezdim 😢 esimi aradim beni sezeryana alsinlae nolur dayanamiyorum dedim tabi oda aci cekmeme dayanamadigi icin hemen doktora kosmus sezeryan istedigimi söylemis. Doktor hemen yanimda geldi yine beni ikna etmeye calisti ama yok ben o agrilardan insanlarin dediklerini duymuyordum bile onlar anlatirken ben yalvariyordum nolursun lütfen beni sezeryana alin diye. 😣 en sonunda da kagit imzalatip aldilar genel anestezi ile.
o an sadece o sancilardan kurtulmak istedim baska hic bisey düsünemedim malesef. Mide bulantisi gücsüzlük agridan denegede duramiyordum. 🤷♀️
O an allahtan cooook sabir diledim. Sureler dualar acip dinledim ama yapamadim sabredemedim malesef 😔.
7cm acilikla sezeryana kendi istegimle gittim. Ve sonra minik bebegim yanimdaydi mis kokulumm🥰
negatif bir hikaye ama sonu positif tabi 🥳
Suan tek üzüldügüm sey keske 1 saat daha sabretseydim de normal dogurabilseydim, dogum anina sahit olabilseydim, bebegimi ilk saniyelerinde görüp öpebilseydim 😣
ama yinede cok sükür ikimizinde sagligi coook yerine 🥰