Mevsm-123 Merhaba arkadaşlar vücut temizliği hepimizin derdi maalesef bende Philips lumea vardı hamile kalana dek onu kullanıyordum fakat şu an çok kararsızım radyasyon yayar mı ya da bebeğe bi zararı olur mu bilen var mi acaba bu arada 10+1 deyiz henüz
deletedmom87894 Mevsm-123 ben epilasyonla alıyorun bekliyim şurads😂ama sıkıntı olmaz ya lazere bile giden oluyomuş
211212g Mevsm-123 bende hamilelikten önce lumea kullanıyordum hamile olduğumdan beri kullanmıyorum zararlı diye ama isterseniz bi doktora sorun
Mevsm-123 deletedmom87894 hadi yaa o zaman sıkıntı yok 😅 çünkü alt tabakaya geçmiyor dediler ama yine de bi tereddüt ettim acıya da dayanamıyorum 😂
Mevsm-123 Nslhnakn anladım peki doktorla görüştünüz mü hiç ben sormayı unuttum aklıma takıldı. Aslında sadece özel bölge düşünüyorum ama en riskli orası 🤦🏼♀️
Mevsm-123 211212g tamam bi dahakine sorayım inşallah ya dediğim gibi ışınlar çok derine inmiyor ancak kıl köküne iniyor diye biliyordum birde internette bi sakıncası yok sadece doğumdan sonra hormonal değişiklik olduğu için Doğumdan sonra önerilir yazıyordu az kalsın kullanacaktım
Sulegorkemakyol Mevsm-123 lazer yada ışınlı makineleri hamilelikte kullanımın iyi olmadığını bebeğe zarar verebiliceğini söylüyor
Nslhnakn Mevsm-123 evet. hamileliğin ilk zamanları sormuştum gitmeyi düşünüyordum, yaptırmamam gerektiğini söylemişti
Aylin509 Mevsm-123 ben doktoruma danismistim lazer epilasyonun bir sakincasi yok dedi yaptırabilirsin demişti
Mevsm-123 Aylin509 Allah Allah herkes Farklı cevap veriyor bu konuda peki bi zaman aralığı şöylesini acaba yani ilk 3 ay sakıncalı olur gibi
Pambix Mevsm-123 ev cihazları IPL olduğu için zarar vermez ama hormonlardan dolayı pek işe yarar mı bilemiyorum
Mevsm-123 Pambix ya ben sadece jilet in etkisini azaltsın istiyorum açıkçası başka bir beklentim yok şimdilik
Uuzum Mevsm-123 nie rikse atiyosunuz ki bi kıl için çoğunuzun hayatina değermi bence değmez Benm lumea var ama yapmıyorum dogumu bekliyorum