Herkese merhaba ben 12hafta 4 günlük hamileyim daha önce iki kez az az kanamam oldu iğne ilaç geçti en son kanama 10 gün önce oldu ve bidaha hiç gelmedi bugün hapsirinca kahverengi akıntı başladı yine ne alakası var anlamıyorum hapsirinca neden kahverengi akıntı oluyor