Zeynepmasal Prima care,prima pure,sleepy kullanan anneler hangisini tercih etmeliyim ?kac numara almaliyim?kac adet olmali ?
Zehra9616 Zeynepmasal bebeginin kilosuna gore karar ver bezine ama en iyisi sleepydir yani en az alerjik olan bez diyeyim yada emme gucu falan baya iyi sizdirmiyo cok fazla
Elif0712 Zeynepmasal ben buyuk kizda prima kucuk kizda slepy karnimdakine molfix aldim yenidgan bezlerin neredeyse hepsi pamuksu guzel yumusacik 3 noya gecince belli oluyor slepy tavsiye etmiyorum kocaman sunger gibi oluyor sisiyor prima en memnun kaldigim sorunsuz kullandigim bez molfixde guzel 3 noya gecince bel kismi alcak geliyor canbebe prima gibi guzel denediklerim bunlar
Omerhatice Zeynepmasal oglumdada kizimdada sleeppy aldım memnunum kizim 3 buçuk aylık sleppy kullanıyoruz ☺ 2 numarayla basladim ben 3 buçuk kilo doğdu kizim.. 1 numara çok küçük
Pelinssoglu Zeynepmasal ben sleepy bio natural aldım 2 numara. Henüz kullanmadım ama çevremdekiler önerdi memnun kalmışlar
Xxxseliiiin Zehra9616 mesela bir numara da dar oluyor diyorlar onu nasıl ayarlayalım üstünde kilosu yazıyor ama bende doğum yapacam sleepy alacam ama burda çoğu kişi kalıbı dar demiş
Zeynepmasal Zehra9616 yani suan tecrubesiz bir swkilde alacagim 30+1 im henuz ama 1paket de olsa alip koyayim diyorum gunde ne kadar degistiriliyor mesela ilk haftalarda
Pinarrsu Xxxseliiiin ben bir paket prima premium care aldim. Hangi marka alirsaniz alin stok yapmayin ilk asamada, belki dokunacak o marka tahriş edecek bebisleri, denedikten sonra memnunsaniz, devam edersiniz bence.. Ben oyle yapicam da :)
Zeynepmasal Elif0712 tesekkur ederim oncelikle peki yenidogan bebek icin ilk haftalarinda gunluk kac bez kullaniliyor ortalama
Xxxseliiiin Zehra9616 yaa öyle yaparım teşekkür ederim 3 kilodan sonrası 1 küçük olur demişlerdi de yine kararsız kaldıydım
Elif0712 Zeynepmasal oda degisir gecede dahil 5 6 bez gider ama bazi bebekler her bezde azar azar kakasi olur hatta bezi degisir hemen yapar mecbur dha cok gidiyor bnm kizim mesela temiz bezi cok sever hemen doldururdu birde bez stogu yapmayin bir tane bir no alin 4 kilo civari dogacaksa iki no ile baslayin bir paket iki no iki paket uc no seklinde alin canbebe prima molfix tavsiye ederim slepy sevemedim
Feyzabeyoglu Prima yenidoğan 1 numara aldım ben ama henüz kullanmadım Bi YouTuber izlemistim bu bezi almıştı premium care bende o yüzden aldım valla
Kizannesi92 Zeynepmasal hastane cantsini hazırlayacağım için aldık bezi erkenden ben sleppy aldım ve iki numara aldım iki numara 3-6 kg zaten bence olur olmazsa da bir numara ufak bir paket alırım diye düşündüm Heryerde bez var zaten ama sleppy i daha çok öneren oldu
bebegimizibekliyoruz1 Zeynepmasal prima premium care kesinlikle en kaliteli bez akmaz kokmaz pişik yapmaz al depola stokla yani benim çevremde kullanan herkes memnun sleepy pişik yapıyor sızdırıyor diyorlar alanların elinde kaldı yani çok da fiyat farkı yok arasında 1 numara 210 adet alsan yeterli sonra 2 numaraya geçersin ben öyle alıcam baktım bir numara büyük olur bebeğim 3 kilo altı doğar o zaman 0 numara prematüre bebek bezi alırım yine primanin
Ayseee4238 Zeynepmasal 1numara al canım sonuçta bebek 6kilo doğacak değil 1numarada 5kiloya kadar uyumlu sleepy bende yeni aldım kullanacağım Molfix almıştım başta aslında o iyi geldi bebeğime ama sleepy indirimi görünce alıp denemek istedim çoğu kişide öneriyor zaten primalar çok pahalı ilerde baş edemezsiniz çok fazla bez gidiyor çünkü ben 2hafta da 120adet bez kullandım düşün yani aşırı bez gidiyor
Mmeelliikkee Zeynepmasal biz sleepy ile başladık.. hatta 38.hafta 3300 bekliyorduk ama minik kuşum 2800 doğdu bende direk 2 numara almıştım yorumlara istinaden 🤣🤣 6.günümüz dolu dolu bezlerde oldu hiç sızdırmadı şimdilik memnunuz 🌺
Zeynepmasal Elif0712 o zaman en az 50lik falan almam lazim cok tesekkurler hel prims var aklimda sanirim onunla baslayacagim