Merhaba bayanlar gebelik şekerim var insulın kullanıyorum dıyet vs. geçen haftalarda bebeğin kılosu ıyı haftasıyla uyumlu dedı doktor.bu bu hafta başka doktora gıtmek durumunda kaldım.kılosunu söylemedi sadece karın çevresi ılerıde dedı.bır zararı olur mu acaba