22+5 haftalığım ama haddinden fazla sırt,bel ağrım var öyle böyle değil abartısız sabahlara kadar uyuyamıyorum,uzanıyorum olmuyor,oturuyorum olmuyor,eşim masaj yapıyor dakikalık geçiyor ama sonrası aynı şekil,birde zayıfım acaba o yüzden mi diyorum ama ne bilim yani aranızda böyle çeken var mı yada kötü bi durum değildir değil mi?🥺🥺