Zehra9616 Qsel kol agrisi beni cok korkutmuyo agriya falan dayanikliyimdir oyle pek umursamamda halsizlik olursa sknti
Qsel Asiyes korkuyorum bisey olurmu diye ama tedbir benden taktir allahtan dedim bo ayakta geçirmek var bi yoğun bakımda
canoldunbebegim Dozumu 18 haftamda oldum haftaya 22. Haftamda 2. Dozu olacağım birşey olmadı çok şükür hafif bir kol ağrım oldu o kadar