zynpada ya ben birliktelikten 7 gun sonra hastanye gidip kan testi verdim cok aceleci davrandım betam 01 cıktı o yuzden yarın adet olmazsam gıdeyim diye dusunuyorum cunku her ay hastaneye gıtmekten eşimde yıldı artık nerdeyse her gun test yaptım 3 önce de erken gebelik testi yaptım ondada birşey cıkmadı :))