gulsennnsvnc Kızlar Sizce bebek bezi ne tercih edilmeli hem iyi hem bütçeye uygun ? Birde yeni doğan bebeğe direk 1 numara mı alınmalı
hepoyleolurzaten gulsennnsvnc Ben molfix yenidoğan kullanmıştım memnundum fakat sonradan sızdırma yapmaya başladı 🤷🏻♀️ Evet yenidoğan 1 numara ☺ Sleepy’e geçtim mükemmel 🤗
HNur_06 Benim bir kızım var 2 yaşında hala sleepy kullanıyoruz. Çokta memnunum. Ama bu yeni çıkanları değil klasik olanı natural yazan