Ebru_ylmz ben akşam doğum yaptım sabahına küveze alındı canım sağlığı iyiydi sadece çok küçük diye aldılar küveze 3 gün kaldık ben de dahil ben taburcu olurken bebeğimde çıktı senin içinde erken değil bence bak maşallah 3 kg 49 cm diyosun hiçbişey olmaz Allahın izniyle sağ sağlim kucağına alırsın inşallah yavrunu 💙 diyorum ya bizim 2180 gr Dı boyu 45 cm Di minik kol bileği baş parmağım kadar kalınlığı 🙈😍 21 gün oldu çok şükür daha iyi toparladı biraz sen gönlünü ferah tut bol bol dua et Allah yardımcın olsun 😊