minikkkkkk Tugba1453_ canimmm bnm aclik 100 bnada diyet verdiler dikkat et zor geliyor ama arada kacamak yapsamda dikkat ediyorum
minikkkkkk Tugba1453_ toklukta bnmde sıkıntı yok hp 140alti cikiyor aclik icinde biraz yüksek olsa insülin verebilir sabah acliklari icin dedi ama bebisin suyuda kilosuda olmasi gerektiği gibi ilerliyor suan oyuzden diyte devam diyor doktrum bi 31+6 haftalikiz
gulsah_2013 Benim de 50 mg da yüksek çıktı dahiliye diyet ve şeker ölçüm aleti verdi 1 hafta takip edicem eger düşmezse ilaç vericem dedi düşerse ne olur acaba?
gulsah_2013 Tugba1453_ peki diyelim ki diyetle beraber ölçümlerim düşük çıktı o zman da insülin verir mi?
gulsah_2013 Tugba1453_ sürekli diyet mi yapıyorsunuz evde kan şekeri ölçümü yapıyor musunuz dahiliye doktorunuz ne kadar ara ile kontrol ediyor?
Tugba1453_ gulsah_2013 yeni basladim diyete en son bir hafta önce kan verdim açlık 154 tokluk 163 cikmis