Birglbiray Ben de istiyordum eşimin girmesini ama devlet kabul etmiyor burada. Daha sonra biraz araştırdım erkekler için iyi olmuyormuş o anlara şahit olmak anneyi kutsal görüp yanaşmayanını bile okudum o yüzden ısrar etmedim ben de. İlk gebeliğim benim çok korktuğum için istiyordum ama öyle olacağına o korkuyla baş edeyim dedim bende 😏