Ayse254 Beyaz olması normal ilaç dökülüyor. Kahverengi olan da lekelenmeniz devam ediyor ise ilaç o yüzden o renktir. Doktor fitil dediyse fitil olarak kullanın. Benim tüp bebek olduğu için transfer önünden başlayıp 12. Haftaya kadar günde 2 olarak kullandım fitili normal o ilacın beyaz beyaz dökülmesi