Masal_ksgn1 benim kızımda 1 aylıkken yüzünde öyle yaralar çıktı ödüm koptu, prof doktora götürdüm doktor yenidoğanlarda olur kendi kendime geçer dedi ben tatmin olmadım ilaç istedim kortizonlu Melhem verdi 3 gün kullandık sonra bıraktırdı ve düzeltti bir de dedi ki bepanthol sensidaly krem var onu günlük bakımda kullan dedi 9 aylık kızım hala kullanıyorum İlk kremin adını veremem çünkü o reçeteli doktorunuz söylesin