Selver07 merhaba canım 28 haftada bizimde suyumuzun fazla olduğu söylendi. Şeker yüklememiz normal çıktı. Bebekte haftasıyla uyumlu bi sorun yok. Şuan 34. Haftadayız 32. De gittiğimizde su fazlalılığı davam ediyordu doktorda bana tatlı şekerli yemeği azaltmalısın dedi. Erken doğum riski var dedi. 28 den 34 e sorunsuz geldik herhangi bi sıkıntımız yok ama insan tabi endişeleniyor. Bazen açıklanamayan sebeplerdende su fazlalılığı olabilir dedi dokturumuz .hayırlısı olsun inşallah sağlıkla kucağımıza alırız 🧿🐣