Burcu4135 NK2307 ilk 3 ay boyama sonrasında bitkisel amonyaksız boya kullanabilirsin. Ben 4.aydan itibaren boyadım doguma kadar da 3 kere falan boyadım. Herhangi bir sıkıntı olmadı ama iyi bir bitkisel boya kullanmanız gerekiyor.