NK2307 6 haftalık hamileyim internetten araştırmama göre ilk üç ay boyanmaması gerekiyormuş boyayan varmı?
Aybolek NK2307 selam canım genelde saç boyası bebeğe zararlı dıyolar ama ben hamıle kaldıgım an boyatmıştım sonra bebek dogucagı zaman boyatmıstım
fenperest NK2307 saclarimda beyazlarim var ve hep ombre yaptirirdim. Suan kafam resmen rengarenk, 5 farkli renk var. Ama bebegim icin hamileligimi ogrendigimden beri boyatmadim. O dogana kadarda boyatmam. Benim guzelligim onun sagligindan onemli degil.