Aminee32 Anneler 32.haftadayim doktor bebek çok aşağıda sen baskı hissetmiyormusun dedi bende çok yürüyünce dedim 32.hafta itibariyle çalışır raporu aldim ama Çalışmazsan gel izin vereyim dedi de çok korkulacak bisey mi başına gelen var mi ne yapmam lazım
2-prensesannesiii Aminee32 Benim 22. Haftadan itibaren asagidaydi kanala çok yakindi 36.6 da doğum oldu
RabiaKose Aminee32 canım benimde böyle bir riskim vardı yatıp ayaklarını yüksek bir yere dikiceksin dedi baya yattım çok iş vs yapmadım bebek yukarı çıktı. Şimdi 39+3 oldu gelmiyor 😂 sen her ihtimale karşı böyle yap zaten doktorunda der. İnşallah bir sıkıntı olmadan kavuşursun bebeğine 🥰
Aminee32 RabiaKose teşekkür ederim bende çok fazla iş yapmayi düşünmüyorum ne olur ne olmaz yatip dinlenicem sürekli inşallah aman benimki o kadar beklemesin sağlıcakla gelsin inşallah 38de filan :))