Tugcely Bende salı günü verdim kan ,sabırsızlıkla bekliyorum stresliyim de inşallah temiz gelir 🤲🏻🤲🏻🤲🏻
Sueda61 Seyma_15 inşallah 2 hafta çokmuş ya banada 10 gün içinde dedi bence sizde korkmayın yani yüksek çıkanları çok duydum bebekleri sağlıklı detaylıda daha net belli oluyormuş
Minikbirkalpp Benim bugün cıktı sınır değer 1.250 imiş benim 1.286 cıktı morallerim cok bozuk ne yapmam gerekiyor bilmiyorum doktorum ense ve burnu normal bana göre endişe yapılacak bır durum yok dedi ama bide bana sorun
Seyma_15 Minikbirkalpp aynı seyi doktorumda bana söyledi ☹️☹️elimizden gelen dua edip genel taramayı beklemek 🤲🤲