bebeklibirisi ben 5. Ay bıtmeye dogru basladım yavas yavas ne ındırımdeyse oyle aldım iyi ki de yapmısım her ay belli bir butce ayırdım içime sine sine yavas yavas aldım. Bazı ürünlerde 100-200 e varan kar ettim her gecen gun fiyatlar artıyor. Birde dolap gardrops uygulamalarından sıfır etiketli hic kullanılmamıs yada az kullanılmıs urunlerı takıp ettim aldım oyle daha da iyi oldu . Tavsıyem cok guzel seyler denk gelıyor 6 ay kullanılcak bir ürüne o kadar buyuk paralar vermeye gerek yok bence☺️