Gamzekvr Kizlar asi olucam doktorum önerdi. 30.haftamdayim. asi olupta sıkıntı yaşayan varmı?? Lütfen bilgilerinizi paylaşırmisinizzz 🙏🙏
zynpada Gamzekvr ben bir kaç doktora birden sordum canım hepsi sinovac önerdi. Biontech in farklı yan etkileri olabiliyor bu süreçte tavsiye etmem dediler. Koruyuculuğu daha düşük ama güvenebileceğimiz bir aşı dediler. Yine de karar senin tabiki
Semy Gamzekvr biontech oldum ben herhangi bir yan etki yaşamadım. Bugün ikinci dozuda olacağım. İnşallah ilki gibi olur
Hayalllllll Gamzekvr Biontech ol figerini olsan bile hiç bir yerde gecmiyormus yani yine Biontech olmak zorundymissin
Gizemin-minnakI @Gamzekvr sınovacın bi yararı yokmuş ki biontech öneriyorlar . Bende sormuştum . Biontech ol dedi bana
MommyTeacherandHappy 30+5te ikinci doz biontech oldum dün çok şükür kol ağrım dışında bir yan etki görmedim şimdiye dek
MommyTeacherandHappy Gamzekvr İnşallah.Ama size bir önerim olacak eğer aşı olacaksanız sinovac ya da biontech farketmeksizin aklınızı aşıya vermeyin. Çünkü yaptığınız stres hiç yan etki görmeyecek olsanız bile yan etki yapabilir. Rahat olmaya çalışın ve önlemimi aldım gerisi Allaha kalmış diyerek oldum ben aşımı.Düşünmemeye çalışıyorum bebeğimi ve kendimi güvene almak için aşı oldum inşallah bol antikor olsun.😌
bilges Gamzekvr sinovac oldum inaktif asi yüzyıllardır kullanılan biontec hamile iken farklı yan etkileri olabilir demisti doktorum ayrıca koruyuculuğu düşük derken 2 dozda yüksek daha 3. dozda işte yüzde 90 larda o yüzden bende kararsizdim araştırdım doktorum sinovac ol dedi . takip ettiğin.bazi riski gebelik uzmanlarında inaktif asi bildiğimiz bir asi diyerek onu öneriyorlar gerisi doktorunuz ve size kalmis asi olmamaktan iyidir ikiside diye düsunuyorum.
Birumuteses29 Ben sinovac oldum biontech koruyuculugu yuksek ama yan etkisi olanlar olmus o yuzden olmadim
sweetbaby1 Gamzekvr bende dün biontech oldum doktorumun tavsiyesi ile. Ben doğuma kadar beklemek istiyordum ama doktorum senin tercihin demedi olman gerek dedi kesin bir dille. Yoğun bakimda yatan hastaların neredeyse hepsi gebe umudumuz yok durumları kritik diyince cok korktum. Hamileler 22 kat daha gücsüzmüs normal insanlara göre. Zaten senin su an bile akciğer kapasiten %50 bebek baskı yaptiği icin cok risklisin dedi. 35 haftalık hamileyim dün oldum asimi hafif kol agrim var sol koluma yaptirdim o yüzden soluma yatamiyorum bu konuda zorlandim. Eve gelir gelmez yattim uyudum esim hicbir is yapma asi oldun dedi. Yan etkisini görmedim baska insallah sifa olur olmamiz lazım can tasiyoruz Rabbim bütün hamileleri kolay kurtarsın insallah
Gamzekvr İnşallah şifa olur sanada bebeginede, Allah’ım herkesi korusun inşallah🙏 en çokta bebeklerimizi😔sweetbaby1
elisss_61 Gamzekvr Bana göre biontech şu an ben de kızımda korona pozitifiz eşim iki doz biontech oldu ve hiç kendini çekmediği halde bizden negatif hiçbir semptom da yok. Ama iki doz sinovac olup çok yoğun bakımda yatan var. Karar sizin ama ben koronavirüsün aylarca insandan insana bulaştığını saklayan bir ülkenin aşısına da güvenmiyorum zaten. Canlılık olarak endişe ediyorsanız ikisi de canlı aşı değil üretim yöntemleri farklı sadece
Gamzekvr Öncelikle geçmiş olsun, son zamanlarda artan vakaları düşünüyorum , genelde hamilelere denk geliyor😔 korkuyorum gün geçtikçe,bir an önce aşıyı olmak istiyorum. Bakalım herşey nasip🙏elisss_61
Deletedmom_33 Gamzekvr Biontech oldum ben koruyuculuğu daha yüksek diyorlar ne kadar doğur bilmiyorum tabi
Gamzekvr Dediğiniz çok mantıklı. Stres herşeyden kötü sonuçta.😔 Bakalım bende siz gibi rahat olmaya ve düşünmemeye çalışıcam🙏 inşallah şifa olur. @MommyTeacherandHappy#179876788