Atlans Tabiki anlatırım . Yumurta toplama işleminden çıktıktan sonra doktor bana reçete mi verdi . Reçete de adet getirici vardı 2 kutu ohss sendromu diye bir sendrom var genelde PCO lu olanlarda oluyor dedi . Yumurta sayinda çok çıktı dedi bu yüzden %90 sende olacak dedi . Eğer dedi karnında bir şişme , nefes alamama hissedersen o dakika içinde hastaneye gelmen gerek dedi . Yumurta toplama işleminden çıktım 3. Günde karnım yavaş yavaş şişmeye başladı . Akşama doğru da nefes darlığı sikayeti başladı . ( Bu arada bana işlemden sonra 3 gün serum tedavisi başlamıştı doktorum önlem amaçlı ama malesef yinede oldu ) sonra biz apar topar hastaneye gittik haliyle . Doktor dedi ki yatış yapılacak bu şekilde olmaz . Sonraneyse yatış yapıldı . Afedersin bu sefer de ne idrar yapabildim nede büyük abdestimi yapabildim . Karnım şişti giderek çünkü vücuttan boşaltım yapamıyorum . Yemin ederim hiç abartısız 4-5 aylık kadar oldu karnım . Doktor dedi ki idrar yapman lazım yoksa yoğun bakıma yatırır karnından siringayla su çekmem gerek dedi . Bende istiyorum ama çıkmıyor ki . Sonra bir serum taktılar o serum takılıyken idrar yapıyordum o serum bitince yine aynı çıkmıyordu . Adet olana kadar sabır dedi doktor . Bu sıkıntın adetin geldiği an bitecek dedi . Benim 9. Günde karnım yumuşamaya başladı kendi kendine indi . Ateşim falan çıkmıştı . Benim kötüydü ama sana şu kadar soyliyeyim onlar bı şekilde emin ol gelip geçiyor . Şuan 4 embiriyom kaldı . Yeniden o işlemi yaşamaktan korkuyorum ama o embiriyolar biterse düşünmeden yine giderim . Bebek hayali için herşeye değer . Hiç gözün korkmasın . Ben o kadar kötü durumdayken hep hayalime bir adım daha yaklaştım , kucağına aldığımda bu günler aklıma gelmeyecek diye kendimi kamciladim . Yoksa aslında tüp bebeğin her aşaması stresli