Gece başlayan sancılar herzamankinden çok farklı olduğunu anladım.Eşime dedim bugün yarın doğururum ben dedim güldük geçtik 😊 ilerleyen saatlerde iyice sancılarım ama ne nişan geldi ne de suyum.Doktoruma yazdım hastaneye gidip bi nst çekilin dedi.Nst de sancı değerleri doğuma hazırlanın diyordu 😁 açıklık kontrol edildi 2 cm. Ebe ya burda bekleyin ya da evde bekleyin sancılar şiddetlenince gelin dedi . Ben eve gitmeyi tercih ettim hazırlığımı kendim yapmak istedim hastane iyice stres yapıyordu beni . Eve geldik bi ılık duş aldım sonra ılık suyun altında oturdum .Eşimden hurma kaynatmasını istedim 3 hurma 1 bardak suyla kaynattıktan sonra biraz demlenmesini bekleyip içtim ve gece boyu pilates topu acayip rahatlatıcı bi etkisi var zaten hamilelik boyunca hep egzersiz yaptım 🥰 Pilates topunun üstünde pelvik kaşlarını harekete geçirdim.Artık sancılar iyice arttı eşim çantalarımızı arabaya götürdü ve hastane yolunu tuttuk 😍Tekrar nst çekildi açıklığa bakıldı sancılar artmış ama açıklık hala aynı ama rahim çok iyi yumuşamış dedi ebe. Serum takıldı suni sancı olduğunu bilmiyordum işte o an ki sancılar bitirdi beni sadece bütün kemiklerim kırılıyor gibiydi dedim doktoru çağırın gelsin sezaryen yapsın niye bana epidural yapılmıyor dedim tabi hatırlamıyorum bunları demişim yani 😄 Epidural yapıldı hiç korkulacak bişey yok bu arada.ohh bi rahatladım sonra annenler geldi onları görünce gözlerimden yaşlar süzüldü her duyguyu yaşıyor insan 😌 Eve geldi tekrar sancılar artmıştı açıklığa baktı tekrar 2 cm den tam açıklığa bir anda ulaşmış saçları görünüyor dedi hemen doktoru çağırdı hadi geliyor hiç beklemeyelim dedi canımız doktorumuz ve doğumhaneye gitti eşimde girdi 3 ıkınmayla bebişimiz geldi sıfır acı doktor süper bi doğumdu uzun zamandır böyle güzel epidural doğum olmamıştı dedi dikişlerimi hissetmedim bile 🥰veee bebişimizi kucağımıza aldık bütün ağrılar acılar sanki hiç yaşanmadı ♥️ Şunu söyleyebilirim ki biz çok güçlü bi anatomiye sahibiz sakın korkmayın 💪🏻Rabbim herkese güzel doğum nasip etsin 🌸