Rumeysaakyr ikramomm Bebeğimi düşürdüm mü tam bilemediler kese göremediler kan geldiği için ihtimal verdiler cumartesi tekrar gidicem dış gebelik de olabilir ya da çok küçük olduğu için görünmemiş olabilir İnşallah sağlıklı bi şekilde alırız kucağımıza evlatlarımızı 🤲🏻
Rainbow0126 Bence kan testi yaptırın kesinleştirin. Ben 4 kez test yaptım yine de güvenemedim. Kan testi yaptırın. Doktor bebeği kesenin içinde görsünnondan sonra herkese bildirin ☺️ İnşallah isteğiniz hamilelikse hamilesinizdir ☺️🙏
Senayyaprak33 ikramomm oyyy canım benim hayırlı olsun kendine de ona da dikkat et artık inşallah her şey yolunda olur şu an nasıl mutlu olduğunu biliyorum😍🙏
mor_menekse1 ikramomm şu sayfada ilk defa bukdr net çift çizgi gördüm hayırlı olsun 🤭 hamişlere gurubuna hoşgeldin kan ver hemenn 👣
Calisananne25 ikramomm çok net çıkmış benim de böyle çıkmıştı, inşallah sağlıkla ilerler gözünüz aydın 😍
Bebegimveben0811- ikramomm evet çok net belli bence hemen bi kadın doğuma gidin ben öyle yapmıştım kaç yıllık evlisin
Senayyaprak33 ikramomm Allah daim etsin mutluluğunuzu inşallah bende gebe kalonca test yaptim senin testin gibi tam belli çıkmıştı hastaneye kan vermeye gidince 5 haftalık gebe olduğumu öğrendim 🥺 şu an 35 haftalık oldum ilk gebeliğim sabırsızlıkla doğmasını bekliyorum inşallah her anı güzel güzel yaşarsınız bizi de habersiz bırakmayın 😍🙏