Bebegimveben0811- ikramomm amin insAllah 💜🌸 habr ver bugün sonucu ama ben ilk kadın doğuma koşmuştum bence sende öyle yap 🌸
ikramomm Bebegimveben0811- maalesef dün yetişemedim pazartesiye kaldık o 2 günde test yapacağım bakalım koyulaşacak mı şuna test yaptım bekliyorum 🥰
Hatice_9800 dml33 çatlatma iğnesi 11. Gün test yaptım pozitif çıktı bügün 14. En iyi testen aldım nekatif çıktı canım
dml33 Hatice_9800 kullanmadm iğne cnmda 17 gün beklenir diye duymustm adet gunununde gecmesini bekle bnce
Lenamiran ikramomm Hayırlı olsun kuzum rabim gönlüne göre versin inşallah ama neden hala pazartesiyi bekliyorsun bı acile git ve en azından test yaptır senin yerine aşırı heycan yaptım 🤭🤭🤭🤭
Buket_dadas ikramomm kızzz hayırlı olsun mink anne seni rabim herzaman yüzünü güldürsün insallah 😘🥰💓💓💓
Zehraspl ikramomm erkek olcak galiba doktor erkege benziyo dedi hafta içi randevum var kontrolde belli olcak net olarak insallah