Umut_umut merhabalar, çok teşekkür ederim. 🥰 Ben 7 aylık hamileyim, bu yüzden aşı vs ya da başka bir tedavi uygulanamıyor. 😕 Ben il Aksaray’da yaşıyorum, doktorum Ankara ve Konya’yada doktor önerecekken ben Adana’da olsun dedim hem Mersinliyim ailemin yanında kalabilirim hem de abim de Adana’da doktor o da araştırır diye. Adana Başkent hastanesinde Hüsnü Çelik diye bir prof. önerdi çok iyi olduğunu söyledi umarım öyledir. Ama abim hem ondan hem de başka bir doktordan daha randevu almaya çalışıyor şu an.
Evet maalesef hpv 16 kansere ramak kala yüksek riskli kanser virüsüymüş 😔 bebeğim doğduktan 40 gün sonra tedavi ne olacak ise o zaman uygulanması lazım dedi doktorum. İnanın kafamda bir sürü soru işaretleri var, ne olacak nasıl olacak diye uyuyamadım dünden beri