Ayferu 9+3 den merhabalar güzel Annelerim doktorum beni 12. Haftada kontrole çağırdı ama hiç çift tarama olucak falan demedi arkadaşlarım hep 12 haftada da yaptırdık diyorlar ne zaman olması gerekiyor ki
Yagmur00 Ayferu tamm 12 haftada yapacak iste canim benı de 13 haftalık ta gıttık bısey olmadı cok ta onemli birsey degıl sonuclar zaten %10 yanlıs oluyo
HaticeeC Ayferu ikili tarama testi bende 12.haftada yaptırmıştım 12.haftada oluyor. Sadece kan veriyosunuz ve ölçüm yapılıyor ultrasonda. Doktorunuzun bilgilendirmesi gerekiyordu , gittiğinizde siz yinede bi sorun ikili tarama testi yapılmıcak mı diye 🙂