Ilayda1 Kızlar dün 3 boyutlu USG çektiler herşey güzel gidiyor çok şükür ama karnım çok acıyor. Normal mi acaba. Uzun sürdü organlarını incelerken biraz bastılar felan ondan olur mu. Dokunamıyorum bile karnıma yaa 🙈 Yada normalse geçmesi için ne yapabilirim