Kızlar pıhtılaşma için iğne aldığınızda para ödüyormusunuz raporunuz olsa dahi herhangi bir ücret ödediniz mi. Ben bugün rapor olduğu halde 2 kutu enox aldım 78 lira para ödedim. Rapor olunca ücretsiz oluyo diye biliyordum ama niye böyle oldu anlamadım.