birbebekbirkopekk Merhaba anneler 😊 Gebelik döneminde kandaki tsh değeri yüksek çıkanlar var mı? Doktorlarınız ne önerdi bu durum için acaba ve bebeğe olan etkisini bilenler var mı ?
akgunbirsen birbebekbirkopekk benim gebelikten önce böyle bir problemim yoktu tsh 1.30 falan çıkıyordu. Şimdi 4, 4.5 falan çıkıyor ilaç kullanıyorum doktorum gebelikten sonra ilacı bırakacağız dedi. 🤗 bebeğe olan etkisi ise 10′u geçerse zeka geriliğine sebep oluyormuş.
Aysecnr birbebekbirkopekk merhaba, tsh yüksekliği tiroid hormonu eksikligii demektir. Tsh degerinize gore ilaç tedavisi başlanır levotiron veya euthyrox. gebelikte ortaya çıkan bir durum olabileceği gibi öncesinde de olabilir.ben yıllardır tiroid tedavisi görüyorum gebelikte bebekten dolayi ilaç dozu artabilir sık sık takip edilir. Korkmanizi gerektirecek bir durum değil-dir 🙂
Kamusbuglem birbebekbirkopekk benim de gebelikte 3.1 cıktı doktor bu hafta ilaca baslattı ilaç kullanılmazsa bebeğe etkisi varmıs canım
birbebekbirkopekk Benimde gebelikten önce normaldi 3,8 çıktı tekrarını bi görelim dedi doktorumuz. Tekrar verdim bu seferde 4,7 çıktı. Sekreterine ulaştım pazartesi tedavi için dönüş yapılcak size dedi.
feyza0806 Benim doktorum son kontrolüm de sadece ikili test yaptı normal kan değerlerime bakmadı sağlık ocağında tahlil yaptırdım TSH 3.95 çıktı ebe sadece iyotlu tuz kullan dedi sizce çok mu yüksek çünkü benimde başta daha düşüktü değerim
birbebekbirkopekk feyza0806 bana kadın doğumda dahiliye doktoru da gebelikte 2,5 ve altı olması gerektiğini söylediler. Yüksekse ilaç kullanman lazım demişlerdi. Pazartesiyi bekliyorum bakalım şimdi.
esrahmet61 gebelikte tsh degeri 2.5 alti olmalidir dahiliye gidipilac tedavisine baslicaklardir ve her ay kontrolu vardir