Aysegul9371 Aysera 17 de ve 21 de biontech oldum şükür bebekte iyi bende iyiyim.asidan sonra kol ağrım oldu oda hemen geçti
MommyTeacherandHappy Aysera 27.ve 30.haftalarda biontech oldum çok şükür bir sıkıntım olmadı yalnızca tetanozdaki gibi kol ağrısı yaşadım
bilges Aysera 17+4 iken oldum çok aşırı kararsizdim sinovac aşısı önerdi doktorum sinovac oldum çok şükürsadecw biraz vurulan yer acıdı 1 2 saat o kadar
Chucky9 Aysera iki doz sinovac yaptırdım hiç bişey hissetmedim yan etki olmadı. Doğumdan sonra 3. Dozu da yaptıracağım. Biontech e cesaret edemedim doktorum da sinovac önermişti ama şu an biontech daha çok öneriliyor gebelere. Kararı siz verirsiniz artık
Aysera Bugün beontch aşısı oldum kızlar korku gerilim endişe hepsi var cok şükür ağrım olmadi inşallah olmaz ateş filanda bakalim hayırlısı artık