Tugcer12 Merhabalar 37+1 hamileyim bebeğim 38 haftalık oldu. 10 gün önce 3 kiloydu dün kontrole gittim 80 gr almış. Haftaya da doğumum var bebeğim az mı kılo almış üzüldüm acıkcası 🥺🥺🥺
Tugcer12 Esra1139 bebek 38 haftalık yazdım kendim 38 demedim bebek 1 hafta önde olmasına rağmen demek istedim.
Bebegim0102 Tugcer12 bi dahaki sefere bakalım nasıl cıkacak sorun yok demekki ya dert etmeyin zaten ölçümler birebir aynı çıkmıyomuş bi yakınım doğum yaptı bebek kilosunu öncesinden daha fazla söylemişler bebek doğdu iki yüz üç yüz gr eksik yani normal böyle seyler