Cansu2018 Kizlar 34+2 yiz bebisim 2300 nasil sizce :) doktor bi sıkıntı yok cok guzel dedi ama sizlerle de goruselim
Sukranerolkaradag Cansu2018 hafta olarak aynıyız ama doktora henüz gidemedim. En son 32+5de gitmiştim 2180di. Ortalama senle aynıdır benim de.
Zhrnc Cansu2018 34+2de 2500 dedi doktorum canım senınkide gayet iyi bence Çünkü benim bebiş bi anda kilo aldı ben çok yiyince 😁
Cansu2018 Sukranerolkaradag Zhrnc Kbra48 tesekkurler kizlar korku basladi mi? Dogum kolaylastirmak icin biseylere basladibiz mi
Sukranerolkaradag Cansu2018 Korku hiç olmadı bende hala yok. Açılma için özellikle bişey yapmayacağım ama son bir kaç hafta hurma tüketirim çünkü çok şey okudum hurma konusunda.
Kbra48 Cansu2018 ben çok korkuyorum bu sıralar özellikle hareketlerini takip ediyorum cok :( panik oldum birşey olacakmış gibi geliyor sizdede o his varmı ? Çok hareketli kızım çok şükür ama sürekli kontroldeyim :(
Zhrnc Cansu2018 korku yokta artık bitsin bu hamilelik diye düşünmeye başladım çünkü ellerim ayaklarım artık çok agrıyo :)
ElifKarata Cansu2018 gayey iyi canm masallah olması gerektiği gibi ben 32+0 da 2206 gramdı ama 34. Haftayla uyumluydu ultrasona göre
Cansu2018 Kbra48 evet korku benimde var ama artik eskisi kadar korkmuyorum hareket etmediginde göbeğimi salliyorum ve bebegim hareket ediyor doktorum oyle yap demisti icim rahatliyo en azindan :)
Pri Bende 34+1 im.dün doktora gittim 2230 gr dedi.haftasına göre iyi dedi ama sizinkileri okuyunca düşük gibi geldi kilosu😌bebek başını rahim ağzına dayamış o yüzden ağrıların olabilir dedi.progestan ve adalat verdi.kullanan var mı kızlar aranızda?
Cansu2018 Pri ben kullanmiyorum canim seninki kendini doguma hemen hazirlamaya baslamis. Benimde dönmüş artik ama henuz mesafesi var dogum icin rahme uzak :)
Betllll Cansu2018 34+3te 2800 di kilosu 😇 önde gidiyo demişti doktrm sennki gayet iyi yani birazdn yine görüşücez minik mucizemle 🙏🏻😇