Kumsal0920 Gulonuz çok normal canım önemli olan sıklığı adet ağrısı gibi oluyorsa hemen soluna yat geçer ay gün sancısı diyorlar geçmiyorsa sancın vardır doktora gidersin
edauyanik Gulonuz bende 36+3 üz üç dört gündür başladı adet sancısı dün akşam biraz vajina bölgesine baskı oldu ama geçti şuan bişey yok biraz uzun sürmüştü benimki. Çok aşırı derecede bir ağrı değildi yoksa gidecektim hastaneye
Gmzoztrk Gulonuz bende bugün 36+5 haftalığım bende aynı dertten müzdaripim aynı adet olacakmışım belimde yanma şeklinde ağrım var