MommyTeacherandHappy Dün itibariyle ikinci dozu da tamamladım 30+5 ile.(İlk doz 27+5)Şimdilik ilk dozla aynı şekilde kol ağrım var bir de hafif bir bacak ağrısı.Onun dışında çok şükür iyiyim sizler ne gibi yan etkileri gördünüz/görmediniz?
Ozgebalc MommyTeacherandHappy bende oldum 1 haftayı geçti2 haftayı geçti sabahları uyndığımda kol ağrım oluyor hala