Gokyuzum1 mümkün mertebe sırt üstü yatmamaya çalışın bebeğe giden damarlar ve sizin toplar damarlarınız sırt bölgesinden geçiyor sırt üstü yattımız da bebeğin ve sizin tansiyonun düşmesine sebebiyet veriyor genellikle sol tarafa yatmanız sizin ve bebeğini, için daha sağlıklı olacaktır yan yatmaya ne kadar erken alisirsaniz o kadar iyi çünkü son aylarda sırt ve bel ağrılarınız olucak ve sırt üstü yatma isteği çok fazla olucak ama bebek agrilastikca dahada sakıncalı bir hal alicak