caghan_annesi Mervevera benim ağız tadım da düzülmedi koku hassasiyetim de var 1 aydır yemek yapamıyorum😩
Mervevera Mr1517 ben de öyleyim cogu seyi yemiyorum .Anneme geldim annem yapıyor yemekleri bazen yiyorım az da olsa bazen hiç aksamları hep ac yatıyorum
Nzli-brfn00 Mervevera gündüzleri çok iyiyim. Ama akşam olunca bulantılarım başlıyor bel ağrım sırt ağrım çok oluyor 🥲
Momyyy16 Nzli-brfn00 canim bel ve sirt ağrısı bendede var ölüm gibi birsey varya allah sabirlar versin bize genelde erkek bebeklerde bel agrisi oluyor benimde öyledi oglum olcak insallah
Mikmikbuk Mervevera bana 7.haftada d vitli folik asit verdikten sonra halsizliğim azaldı. belki vitamin destek gerekiyordurrr 🤭
Mr1517 Mervevera benim 2. Gebeliğim 2 yaşında bir kızım var onda bu aylar hep yerdim bu sefer yok 6 kilo vermişim
Mikmikbuk Mervevera 11+1 deyim bende mide yanması var sürekli süt içiyorum geçiyor😊 iştahım normal bulantı hiç olmadı 🎉
Fatma-cnr06 Mervevera 11+3 teyız. 2. Hamılelıgım cok sukur agızda kuruma ve tuhaf tad dısında bı sıkaytımız yok. Sızlerındeson bulur ınsllah 🌸