Ogretmenim7 Bebeğinizin kilosu gayet iyi. Bende 36 haftalığım ve 2750 gram. Size az diyenlere kulaklarınızı tıkayın. Zaten internette de bir çok kaynakta haftasına uygun kilo durumu veriliyor. Aksi bir şey olsa doktorda söyler zaten. Kilolu bebek doğurmayı marifet sayanlar var. Gereksiz tıka basa midesini sağlıksız yiyeceklerle dolduranları bile gördüm. İlerleyen zamanlarda da bir ton hastalıkla uğraşıyorlar. Önemli olan sağlıklı bir bebek olması ☺️