Kizlar bebeginiz nasil haraket ediyor? Benimki cogu zaman tekme atar gibi his veriyor yada yumruklar gibi bazende yuvarlaniyo gibi ama arada sanki titriyo gibi his oluyo. Elimi karnima koyuyorum bildiginiz elim titriyo boyle bi 5 10sn kadar bu hafta oyle titremeye basladi 🤔 siz haraketleri nasil hissediyosunuz?