Emine1906 Merhaba arkadaşlar haftaya kontrolüm var 36 haftalık olacağım sezeryanlı arkadaşlar sizce o gün Doğuracağım gün belirlenir mi Ankara şehir hastanesine gidiyorum bu arada
RgKurt Emine1906 bana 37. Haftada verdi günü 39 da alcam dedi 36. Haftada çatı muaynesi yaptı bebek 3.500 ü geçti çatıda dar o yüzden sezeryan olcam haftaya 🥰
Emine1906 arzubldk hayır ikinci sezeryanım ilk sezeryanım da kontrole diye gitmiştim sezeryana al ışlardı