Kızlar dogumuma 20 gün kaldı epidural normal istiyorım. Yaşayanlar tecrubelerini yazabilir mi
Fafula bende merak ediyorum ama devlet hastanesinde olmuyor sanırım demi
Bende merak ediyorum
Ebrubak ben özele gidiyorum zaten de