Kızlar 9+4üz. Ağırlaşmadan badana boya yapalım diyoruz biz yapmayacağız yaptıracağız ben zaten çalışıyorum dükkanım var kuaförüm ben dükkanda olurum boyanırken. Ama gelir gidersem eve boya kokusu sıkıntı olur mu sizce doktoruma da bir soracağım, sizden de fikir almak istedim