Seydatuncer 11+4 haftalık gebeyim göğüsleri çok fazla kaşınıyor uc kısımları da pul pul oldu neden kızlar
blueberyy00 Seydatuncer bilmiyorum nedenini ama bende de aynısı oldu 14. Haftadayiz hala var ara ara çok kötü kaşınıyor içim gidiyor böyle ucu da kasindigi için kasiyamiyorum da çok kötü bir his
Meriiih Seydatuncer benim uçları değil ama yan tarafları özellikle çok kaşınıyor. Ben çatlak için shea butter ve susam yağı karıştırıp sürüyorum, kaşınan yerlere de nemlendirmesi için sürüyorum ondan.
__hamisbianne__222 Seydatuncer Ah ilk hamileliğimde aglardim bunda nolucak bakalim soğuk suyla yıkadım surekli çok zor oluyo göğüs kasıntisi
Sifaekiz Hormonlar yüzünden büyüme evreleri o zamanlar başlıyor ve hamilelik belirtisi. Ben sarı kantoron sürüyorum başlardan bu yana işe yarıyor ve rahatlatıyor. 34 haftalığım sürmeyi aksatınca hala kaşınıyor ve kuruyup çatlıyor.
blueberyy00 Seydatuncer evet zaten o mahvediyor uç kısmı dayanamayıp kasiyorm yara oluyor kanıyor ve çok kötü sızlıyor
Esmabbrhan Çok kaşırsan yara olur ztn normal kaşınması ileri zamanlarda daha fazla olacak bu tırnakla da kaşıtma oda çatlak yapar 33 haftalğm hala var deli gibi kaşıntı