Dün gece bi anda soluma yatarken şiddetli bi sancım oldu 3 kere üst üste tekrarladı geçer gibi oldu uyumuşum gece doktora mesaj atmıştım polikliniğe gelin yarın yazmış sizce bi sıkıntı varmıdır dün akşam çok balık yemiştim ondanmı desem alakasız gibi ama bilmiyorum biraz farklı bi agrıydı