Cinarsmom21 benim kizimda nstde sancim 80 i gordu ben telaslandim daha erkendi 1 ay vardi ve dogum olsa yanimda hic birsey yoktu beni catala yatirdilar bakmaya aciklik yok 2 cm ama onunla dogmaz dediler ama o catalda sira beklerken az kaldi doguruyodum korkudan😁 benden once bi kadin doguruyodu allahim nasil feryat ediyo ben iyice korktu. Tansiyonum korkudan yerlere dusmus resmen bayilcam nerdeyse doktor cikti kadinin yanindan kollari sivayip dogurtmus galiba onu gorunce daha beter oldu. Bana geldi ne oldu die o sirada dogum yapan kadin cikti nasi titriyo dogumdan sonra usume geliyo insana haliyle oda usuyodu onlari gorunce daha beter oldum doktor bi guluyo halime korkma seni dogurmycam gecte baksinlar alttan dedi ama o korkuyu varya hic unutamadim🤣🤣🤣